Forum sojuszu SOFD, OGame u63
Gość
Dead Race..... muscle car's i kilka rosyjskich działek rpg:DD
Najlepszymi programami są:
- Milionerzy
- Szymon Majewski Show
- Świat według Kiepskich
- Fort Boyard (skończył I serię, wkrótce będzie II seria)
A najgorsze to:
- Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty? (właściwie nudny teleturniej)
Offline
Administrator
heheeheh dobre z tym teleturniejem <lol> nie ogladalem go jeszcze
Offline
Gość
Do najlepszych dodal bym tez Kube Wojewodzkiego i skrot kolejki w ekstraklasie (zawsze zapominam nazwe xD), a takze reviev teritory, a c.d. najgorszych na wspolnej, m jak milosc, mode na sukces (bo zadnego nie ogladalem od poczatku), i wiekszosc hitachi
Gość
moze masz na mysli "szybką piłkę" ??
A filmy co mi sie ostatnio spodobały to np: Death rece, Harold & Kumar (świetna komedia), a serial to Californication - polecam . A w tv to oglądam tylko Ligę mistrzów bądź puchar UEFA i mecze reprezentacji
Administrator
no najgorsza na pierwszym miejscu to jest moda na sukces ;/// poracha na maxa musialem raz ogladac i myslalem ze padaki dostane ;//
Offline
Gość
Ej mam prosbe bo ja mam wolnego neta. Sciagnalby mi ktos mode na sukces ale od samego poczatku (od 1 odcinka)??? bede wdzieczny xDDDD
P.S. Tego shajsu jest ponad 3tb O.o
Gość
Z seriali to ''Prison Break'', ''LOST''
A z kinowych to: Hooligans, Po Prostu Walcz(zajebisty film), Szybcy i wściekli(trylogia !!! ;D), Taxi(też wszystko), , Step Up, Dead Race, Transformers, Transporter itd. ;D
Administrator
Shiqen napisał:
Ej mam prosbe bo ja mam wolnego neta. Sciagnalby mi ktos mode na sukces ale od samego poczatku (od 1 odcinka)??? bede wdzieczny xDDDD
P.S. Tego shajsu jest ponad 3tb O.o
hehehe ty to mas zjazde dopiero teraz zobaczylem tego posta ehehhehe nie no wymieklem jak go przeczytalem ehheheheheeh dobre
Offline
Gość
ja nie w TV lecz na kompie :] Skazany na Śmierć i chyba tylko to od czasu do czasu jak coś leci fajnego w TV np. dzis na TVN to obejrzę
Gość
Lubie też animy np. Dragon Ball, właściwie to tylko to oglądałem i jeszcze Pokemon i Yu-Gi-Oh, ale DB wymiata
Gość
A ja ogladam na wspolnej takie babskie ale ok]
W-11 czasem
rzeadko dedektywów
nianie brzydole
a z filmow to kazdy madagaskar ktory sciagnol sie z emule <sex>
Administrator
Dragon Ball kiedys ogladalem i bardzo mi sie podobalo
Offline
Z filmów kinowych to, Step Up, Tropic Thunder, Piraci z Karaibów trylogia i coś tam by się znalazło jeszcze
A z anime, to jesli chodzi o tasiemnce to oglądam Bleach i Naruto.
A jakies inne to Clannad, Spice and Wolf, Toradora i sporo innych
Offline
Gość
TRANSPORTER 1 I 2 - jutro obejrze 3
EFEKT MOTYLA polecam każdemu i oczywiście Miasto Aniołów - koniecznie